۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه


نماینده پارلمان آلمان: به صنعت هولوکاست پایان دهید
1389/03/28
نماینده مردم شهر درسدن در پارلمان ایالت سکسونیای المان در جلسه این پارلمان ادعای یهود سوزی در دوران آلمان نازی را دروغ خواند و آن را صنعتی برای سوء استفاده از عواطف مردم جهان و پیشبرد اهداف استعماری قدرتهای بزرگ برشمرد.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) هولگر آفل نماینده مردم درسدن در پارلمان ایالتی سکسونیای آلمان در اظهاراتی که روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارنوت آن را شبیه به طوفان تند توصیف کرد گفت: نباید با "صعنت شکوفای هولوکاست" همکاری کرد بلکه باید " دولت اشغالگران یهود" از بین برود.
آفل در جلسه پارلمان طوفانی برانگیخت زمانی که در نطق پیش از دستورش موضوع انفجار آمیزی تحت عنوان " همکاری با دولت اشغالگران یهود نه و توقف همکاری بین ایالت سکسونیا و اسراییل " را مطرح کرد.
یدیعوت احارنوت در واکنش به این اظهارات کم سابقه نماینده مردم آلمان وی را "رهبر راستگرای افراطی و نئو نازی " خطاب کرد و هشدار داد: خطر اینجاست که بدانیم این اظهارات از تهران ایراد نشده بلکه در آلمان و از سوی یک رهبر راستگرای افراطی بیان شده است.
برپایه این گزارش، به هنگام سخنرانی هولگر آفل سایر نمایندگان این پارلمان سعی کردند برای جلوگیری از تخریب چهره ایالتشان آفل را وادار به تغییر موضعش کنند اما او همچنان بر مواضع قبلی خود پافشاری کرد و اعلام نمود که اسراییل باید در حوزه اقتصادی تحریم شود.
زمانی که از او خواسته شد سخنانش را قطع کند آفل نپذیرفت و در ادامه با لحن تندی اسراییل را مورد خطاب قرار داد و گفت: اسراییل" دولت تروریست یهودی است". وی همچنین در مورد تجاوز اخیر اسراییل به ناوگان آزادی غزه که به شهادت 10 شهروند ترک انجامید آن را نمونه یی ازتروریست دولتی دانست که اسراییل به انجام آن اقدام می کند.
این اولین باری نیست نماینده مردم درسدن خواستار قطع کامل روابط میان ایالت سکسونیا و آلمان با اسراییل می شود.