۱۳۸۹ خرداد ۱۶, یکشنبه

احتمال دارد رژيم صهيونيستي پس از سه روز تشنه نگه داشتن فعالان صلح بازداشت شده، به آنها آب آلوده به سلول‌هاي ميكروبي هوشمند خورانده باشد

يك متخصص تركيه‌اي هشدار داد كه احتمال دارد رژيم صهيونيستي پس از سه روز تشنه نگه داشتن فعالان صلح بازداشت شده، به آنها آب آلوده به سلول‌هاي ميكروبي هوشمند خورانده باشد و اين ميكروب‌ها باعث مرگ آني آنان شود.

روزنامه ملي گازته تركيه: "بلنت ايلماز " كارشناس متخصص روانشناسي از تركيه اظهار داشت كه احتمال دارد رژيم صهيونيستي پس از سه روز بي آب نگه داشتن فعالان صلح بازداشت شده در كاروان آزادي غزه، به آنها آب آلوده به سلول هاي ميكروبي هوشمند خورانده باشد و اين ميكروب هاي هوشمند باعث مرگ آني فعالان صلح شود.
وي گفت كه سلول هاي هوشمند ميكروبي كه توسط اسرائيل توليد و تكثير مي‌شوند، بعد از آنكه به تعداد كافي خود را تكثير مي كنند، در منطقه چركي شده فعاليت كرده و سپس بدون آنكه اثري از خود برجاي بگذارند به خودي خود از بين مي روند، ولي آثار تخريبي آنان بر بدن انسان زخمي باقي مي ماند.
اين كارشناس ترك، حالت تهوع اسراي كاروان غزه پس از خوردن آب ارائه شده از سوي سربازان صهيونيستي را در همين راستا شائبه انگيز دانست. وي گفت رژيم مثل اسرائيل علي القاعده مي بايست يا اسرا را به قتل مي رساند و يا اينكه در راستاي جنگ رواني با آنان به خوبي رفتار مي كرد، ولي هيچ يك از اين دو كار را نكرد و در عوض اسرا را سه روز بدون آب نگه داشت و متعاقب آن به آنان آب داد.
ايلماز در ادامه يادآور شد كه برخي از فعالان صلح بعد از خوردن اين آب احساس بدي به آنان دست داده و لذا تحقيق در اين زمينه آغاز شده است. وي افزود كه اسرائيل رژيمي است كه كنوانسيون منع سلاح هاي ميكروبي و شيميايي را امضا نكرده و بر روي توليد و تكثير ميكرو ارگانيسم هاي هوشمند كار كرده و از آنها به عنوان سلاح ميكروبي استفاده مي كند.
ايلماز تاكيد كرد كه اين سلاح هاي ميكروبي مانند بمب ساعتي عمل مي كنند و بعد از ايجاد تخريبات در بدن انسان به خودي خود نابود مي شوند. وي در خاتمه اظهارات خود از وزارت بهداشت تركيه خواست تا اين موضوع را با جديت تمام پيگيري كند.