۱۳۸۹ خرداد ۲۳, یکشنبه


آمادگی آیت‌الله نوری همدانی برای سفر به غزه
1389/03/22

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: بنده آماده هستم برای کمک به مردم مظلوم غزه به این منطقه بروم و شهادت در این مسیر افتخاری بزرگ است.
به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا) به نقل از رسا ، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز (شنبه) در دیدار شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌ با اشاره به نقش بی بدیل امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام راحل با بیانیه ها و سخنان مدبرانه و حکیمانه خود مردم را بیدار و ماهیت رژیم منحوس پهلوی را برای مردم برملا ساخت و اسلام ناب را در عرصه زندگی و حکومت نهادینه کرد.
این مرجع تقلید، پیشتازی در سنگرهای علم،‌ ایمان، تقوا و تحقیق و پژوهش را برای کارکنان نیروهای مسلح کشور ضروری دانست و با اشاره به تاثیر تقوا و ایمان در روحیه نیروهای انتظامی و نظامی تصریح کرد: نیروهای مقاوم حزب الله و غزه نیز با اتکا به چنین روحیه ای توانستند در نبردی نابرابر،‌ افسانه شکست ناپذیری اسرائیل غاصب را درهم بشکنند.
وی با یادآوری فتنه های بعد از انتخابات سال گذشته، برخورداری از بصیرت و آگاهی را از جمله پیش نیازهای مهم برای مقابله با فتنه دانست و افزود: افراد عاقل و بصیر هیچ گاه در گرداب فتنه ها گرفتار نمی شوند،‌ اما افراد فاقد بصیرت چنین وی‍ژگی را ندارند.
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اعلام آمادگی جوانان و گروه های مختلف ایران اسلامی برای ارسال کمک های داوطلبانه به مردم مظلوم غزه،‌ تاکید کرد:‌ بنده نیز آماده هستم برای کمک به مردم مظلوم غزه به این منطقه بروم و شهادت در این مسیر افتخاری بزرگ است.