۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

یک روز بدون حمله رزیم صهیونیستی در فلسطین چگونه خواهد بود؟

[ 29/06/2010 - 08:48 ق.ظ ]
غزه ـ مركز اطلاع رسانی فلسطین

یك فلسطینی دیروز دوشنبه (28/6/2010) در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به محله شجاعیه شهر غزه به شهادت رسیده و دست كم یك تن دیگر مجروح شد.

ادهم ابو سلیمه مسئول رسانه ای مركز خدمات پزشكی نظامی به خبرنگار مركز اطلاع رسانی فلسطین تاكید كرد، گزارش های اولیه حاكی از آن است كه در اثر بمباران هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی و حملات توپخانه ای ارتش به شرق شهر غزه یك شهروند فلسطینی به نام بسام بدوان 29 ساله به شهادت رسیده و دست یك تن دیگر زخمی شده است.

وی افزود، هماهنگی های لازم با كمیته صلیب سرخ جهانی برای ارسال آمبولانس به منظور انتقال دیگر مجروجان احتمالی حادثه انجام شده است، چرا كه ساكنان منطقه از وجود مجروحان دیگر خبر داده اند.

گردان های شهید ابو علی مصطفی شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین شهادت این شهروند را تسلیت گفته و اعلام كرد كه وی از دلارومردان "یگان یورش" این گردان ها بود.

این گردان ها طی بیانیه ای كه نسخه ای از آن در اختیار مركز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، یادآور شد: شهید قهرمان ابراهیم بدوان (ابو ابراهیم) از منطقه الشعف شهر غزه بعد از درگیری شدید با نظامیان صهیونیستی و حمله به خودروهای صهیونیستی با سلاح تیر بار و آر پی جی به شهادت رسید.