۱۳۹۲ مهر ۹, سه‌شنبه

بازسازی روستای مکحول توسط فعالان بین المللی 10:08 | 09\07\1392

بازسازی روستای مکحول توسط فعالان بین المللی 10:08 | 09\07\1392
جنبش حماس:این تلاش های نافرجام نمی تواند مانع از تداوم مقابله ملت مبارز ما با پروژه های شهرک سازی این رژیم و ثبات و ایستادگی در سرزمین فلسطین شود.







برغم اینکه ارتش رژیم صهیونیستی روستای مکحول را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است فعالان فلسطینی و بین المللی موفق شدند این روستای تحت محاصره را دوباره بسازند.
بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنقل از خبرگزاری رسمی فلسطین"وفا"، شاهدان گفتند که گروهی از فعالان فلسطینی و بین المللی باوجود محدودیتهای شدید نظامی و موانع جاده ای و پس ازاعلام منطقه بسته نظامی روستای مکحول در شمال کرانه باختری وارد این روستا شدند و به ساکنین در بازسازی خانه هایشان که توسط ارتش رژیم صهیونیستی تخریب شده بود کمک کردند.
این پنجمین بار است که فعالان فلسطینی و بین المللی پس از حمله صهیونیستها وتخریب روستای مکحول شده وخانه های تخریب شده را بازسازی میکنند. نظامیان رژیم صهیونیستی صبح روز گذشته (دوشنبه) روستای مکحول را منطقه بسته نظامی اعلام کردند و ایست های بازرسی های متعددی در ورودی این روستا که طی دو هفته گذشته سه بار تخریب شد احداث کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در بیانیه ای این اقدام رژیم صهیونیستی را تجاوزی آشکار علیه این روستا دانست که در معرض مصادره قرار دارد.
حماس ضمن هشدار نسبت به تبعات خطرناک جنایت های رژیم صهیونیستی و مصادره اراضی فلسطینی و یهودی سازی آنها گفت:این تلاش های نافرجام نمی تواند مانع از تداوم مقابله ملت مبارز ما با پروژه های شهرک سازی این رژیم و ثبات و ایستادگی در سرزمین فلسطین شود.