۱۳۹۲ مهر ۱۰, چهارشنبه

سخنان نتانیاهو درسازمان ملل منافقانه بود

سخنان نتانیاهو درسازمان ملل منافقانه بود
سخنان نتانیاهو درسازمان ملل منافقانه بود 11:27 | 10\07\1392
دبیر کل ابتکارملی فلسطین:سخنان نتانیاهو مغلطه و سفسطه ای بیش نبود زمانیکه ادعا کرد ایران هسته ای خطری برای جامعه جهانی است زیرا این رژیم خود 400 کلاهک هسته ای دارد.







دبیرکل ابتکار ملی فلسطین اعلام کرد درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از فلسطینیان برای به رسمیت شناختن کشور مستقل یهودی را منافقانه خواند.
به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا ) به نقل از معا ، مصطفی برغوثی افزود:این درخواست نتانیاهو برای تثبیت اسراییل به عنوان یک دولت نژادپرستانه متکی بر دین است. برغوثی گفت:درخواست نتانیاهو درسازمان ملل متحد تلاش برای در تنگا قرار دادن طرف فلسطینی برای عدول از حق بازگشت آوارگان فلسطینی و تلاش برای به رسمیت شناختن رژیم نژادپرستانه اسراییل است.
وی اظهار داشت:جامعه جهانی باید این واقعیت را ببیند که نتانیاهو تلاش می کند از طریق درخواست از طرف فلسطینی در به رسمیت شناختن کشور مستقل یهودی ، توپ را به زمین فلسطینیان بیاندازد.
برغوثی با منافقانه خواندن سخنان نتانیاهو اظهار داشت:سخنان وی مغلطه و سفسطه ای بیش نیست زمانی که ادعا کرد ایران هسته ای خطری برای جامعه جهانی است زیرا این رژیم خود 400 کلاهک هسته ای دارد.
وی خاطرنشان کرد کسی که صلح و امنیت را برای بشریت می خواهد باید خلع سلاح هسته ای و شیمیایی را خواستار همه منطقه را بخواهد واین یعنی اسراییل باید سلاح های کشتار جمعی خود را نابود کند.