۱۳۹۲ مهر ۹, سه‌شنبه

اعتراف ارتش اسرائیل به غیر مسلح بودن فلسطینی شهید 12:37 | 09\07\1392

اعتراف ارتش اسرائیل به غیر مسلح بودن فلسطینی شهید 12:37 | 09\07\1392
پس ازادعای رسانه ها صهیونیستی مبنی بر مسلح بودن دو فلسطینی که هدف آتش مستقیم نظامیان اسرائیلی قرار گرفته وبشهادت رسیدندارتش اسرائیل اعتراف کرد که این دو فلسطینی مسلح نبوده اند.







ارتش اسرائیل شهادت نظامی وادعای رسانه ها را مبنی بر مسلح بودن این دو فلسطینی رد کرد.
بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)پس ازادعای رسانه ها صهیونیستی مبنی بر مسلح بودن دو فلسطینی که هدف آتش مستقیم نظامیان اسرائیلی قرار گرفته وبشهادت رسیدندارتش اسرائیل اعتراف کرد که این دو فلسطینی مسلح نبوده اند.
روزنامه عبری زبان هارتص با درج این خبر نوشت ارتش اسرائیل بر روی دو فلسطینی که بگفته نظامیان درحال عبور از موانع بودند آتش گشود. که در نتیجه یکی از فلسطینیان به شهادت رسید. این در حالیست که رسانه های دیگر اسرائیل به استناد گفته نظامی حاضر در صحنه ادعا کرده بودند که این دو فلسطینی مسلح بوده ودلیل شلیک به آنان مسلح بودن آنها و قصد آنها برای عبور از حصار مرزی بوده است که این ادعا توسط ارتش به کلی رد شد.
ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد که فلسطینیان یادشده به هیچ گروه شبه نظامی و گروههای مقاومت غزه وابسته نبوده است.در مورد سرنوشت فلسطینی دوم نیزابهام وجود دارد بر اساس گزارش رسانه ها و به استناد اعتراف سربازی که در صحنه حضور داشته این فرد که زخمی شده بود دستگیر شده است و لی در گزارش ارتش آمده که وی توانسته است از صحنه فرار کند.
ده روز پیش نیز نظامیان اسرائیلی به سمت چند فلسطینی که در نزدیکی مرزباغزه آتش گشودند.