۱۳۹۲ مهر ۲۱, یکشنبه

یهودی سازی قدس به اوج خود رسیده است 12:22 | 21\07\1392

یهودی سازی قدس به اوج خود رسیده است 12:22 | 21\07\1392
رئیس مجلس اردن: وظیفه دینی ، شرعی ، اخلاقی و انسانی ماست که در مقابل تجاوزات و ظلم و ستمی که صهیونیست ها در حق ملت فلسطین و مقدسات آنان مرتکب می شوند بایستیم.







رییس مجلس اردن: رژیم صهیونیستی روند یهودی سازی قدس را به اوج خود رسانده است و در این خصوص با زمان رقابت می کند.
به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا ) به نقل از قدس نت طاهر المصری گفت:رژیم صهیونیستی از تحولات کنونی در جهان عرب در جهت تحقق اهداف شوم خود سوءاستفاده می کند. صهیونیست ها همچنین از سهل انگاری و اختلافات موجود میان اعراب و مسلمانان که خود منبع و عامل آن است نهایت سوءاستفاده را میکند.و وظیفه دینی ، شرعی ، اخلاقی و انسانی ماست که در مقابل تجاوزات و ظلم و ستمی که صهیونیست ها در حق ملت فلسطین و مقدسات آنان مرتکب می شوند بایستیم.
المصری در سخنانی در همایش " قدس تو را می خواند" که با حضور شماری از شخصیت های سیاسی و حزبی این کشور برپا شده بود افزود:قدس در طول تاریخ خود مانند امروز هدف توطئه ظالمانه صهیونیست ها قرارنگرفته بود وصهیونیستها توهین به قدس و یهودی سازی آن را در دستور کار قرار داده اند تا جاییکه باید اذعان کرد که با زمان رقابت میکنند.
وی اقدامات صهیونیستها در حق فلسطینیان از جمله اخراج آنهااز خانه و سرزمین مادری و یهودی سازی آثار اسلامی و عربی در قدس را جنایتکارانه توصیف و تاکید کرد:این اقدامات با ساده ترین اصول حق و عدالت در روی زمین تناقض دارد.
رییس مجلس اعیان اردن از جامعه جهانی که درد و رنج فلسطینیان را نادیده میگیرد و در قبال جنایات صهیونیست ها در شهرک سازی ها و حفاری ها در مسجد الاقصی سکوت می کند به شدت انتقاد کرد واظهارداشت:بیشتر از همه اعراب و مسلمانان باید سرزنش شوند زیرا تاکنون هیچ اقدام عملی نکرده اند و به صدور بیانیه هایی ظاهری در محکومیت صهیونیستها بسنده کرده اند.
طاهر المصری خاطرنشان کرد:آنچه که قدس و مقدسات امروز نیاز دارد حمایت مالی و عملی مستقیم از ملت فلسطین است ملتی که تحت اشغالگری و فشار توطئه هایی از قبیل شهرک سازی و یهودی سازی قرار دارد.
از سوی دیگر امجد المجالی دبیرکل حزب "جبهه واحد اردن" گفت: همه حوادث و تحولاتی که در منطقه رخ می دهد ارتباط مستقیم و غیر مستقیمی با فلسطین دارد و قدس موضوعی غیر قابل مذاکره و گفتگوست.
المجالی افزود:قدس که در کتاب های آسمانی به عنوان یک مرکز اسلامی معرفی شده است و نمی تواند یهودی باشد. عبدالله کنعان دبیرکل کمیته امور قدس در دربار اردن نیز گفت: قدس در ذهن و دل و وجدان ما جا دارد.و اردن در ورودی قدس است.