۱۳۹۲ مهر ۱۲, جمعه

مجمع ومجلس فقدان رهنماراتسلیت گفتند

مجمع ومجلس فقدان رهنماراتسلیت گفتند 9:03 | 12\07\1392
روسای مجمع تشخیص مصلحت و مجلس شورای اسلامی در گذشت حجت الاسلام رهنماراضایعه ای برای مبارزان فلسطینی دانستند.







رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت روحانی مجاهد مرحوم حجت الاسلام شیخ مصطفی رهنما را تسلیت گفت .
بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت روحانی مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام شیخ مصطفی رهنما را تسلیت گفت .
دراین پیام آمده است:درگذشت آن مرحوم را که در طول عمر خود کتاب و مقالات متعددی درباره مبارزات فلسطین به رشته تحریر در آورد تسلیت می‌گویم واز درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم .
رییس مجلس شورای اسلامی ایران هم در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مصطفی رهنما، از اندیشمندان و متفکران حوزه فلسطین و جهان اسلام را تسلیت گفت.در پیام رییس مجلس شورای اسلامی ایران آمده است:
درگذشت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ مصطفی رهنما که از اندیشمندان و متفکران حوزه فلسطین و جهان اسلام بودند، موجب تاسف و تاثر گردید.آن مرحوم تلاش خستگی‌ناپذیری در عرصه فکری و قلمی مبارزه علیه ستمگری و اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی داشتند که از این منظر الگویی ممتاز در این حوزه محسوب می‌شوند.
به طور یقین راه و اندیشه‌شان استمرار خواهد داشت.اینجاب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده و دوستان ایشان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم .