۱۳۹۲ مهر ۱۲, جمعه

وحشت اسرائیل ازتغییررویکردجهان نسبت به ایران 9:29 | 12\07\1392

وحشت اسرائیل ازتغییررویکردجهان نسبت به ایران 9:29 | 12\07\1392
رژیم صهیونیستی از آغاز انقلاب اسلامی تاکنونی از هیچ اقدامی برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده و بدیهی است که هراقدامی که منجر به تضعیف این رژیم جعلی شود برای آنها ناخوشایند است.







اظهارات اخیر نتانیاهو نشانه وحشت صهیونیستها از تغییر فضای جهانی به نفع ایران است.
"عباسعلی منصوری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری قدس (قدسنا) درباره اظهارات اخیرنخست وزیر رژیم صهیونیستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران افزود:دردکترین جمهوری اسلامی ایران اسرائیل رژیمی اشغالگر و غاصب است و از آغازانقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) سکاندار این انقلاب بودند تا به امروز، از سوی آحاد ملت و مسئولین ما در تمامی مجامع این مسئله اصلِ "تغییر ناپذیر" ما بوده و خواهد بود .
وی گفت : رژیم صهیونیستی از آغاز انقلاب اسلامی تاکنونی از هیچ اقدامی برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده و بدیهی است که هراقدام که منجر به تضعیف این رژیم جعلی شود برای آنها ناخوشایند است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه درباره مذاکره ایران و امریکا ، تصریح کرد : رئیس جمهوری امریکا وقتی دید منافع کشورش در ایجاد ارتباط با جمهوری اسلامی ایران است به سمت ما آمده و به میزانی که این ارتباط بهبود یابد ، رابطه واشنگتن با رژیم صهیونیستی کاهش خواهد یافت .
وی ادامه داد : ما در این مذاکرات و سیر این گفتگوها در راستای احقاق حقوق خود یکی از موضوعاتی را که برای امریکا می توانیم روشن کنیم این است که حمایت از رژیم صهیونیستی به ضرر منافع ملت امریکاست و قطعا روزی امریکا به این نتیجه خواهد رسید .
منصوری تاکید کرد:امروز رژیم صهیونیستی کاملا این مسئله را درک کرده و از همه توان و امکانات خود برای متشنج کردن این فضا استفاده خواهد کرد، اما مسیر جمهوری اسلامی ایران مسیری است که حتما تمامی ملتهای جهان در یک بستر زمانی به آن اعتقاد پیدا خواهند کرد چرا که صدای ما صدای عدالت و سرنوشت رژیم صهیونیستی و ظالمان عالم نیز در تاریخ کاملا مشخص شده است.