۱۳۹۲ مهر ۱۴, یکشنبه

حماس یورش سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان به اردوگاه جنین را محکوم کرد

حماس یورش سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان به اردوگاه جنین را محکوم کرد

[ 05/10/2013 - 06:57 ب.ظ ]
جنین ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" حمله سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان به منازل شهدا، اسرا و مبارزان فلسطینی در اردوگاه جنین را به شدت محکوم کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش امروز شنبه 5/10/2013 در بیانیه ای تاکید کرد: حمله شب گذشته و بامداد امروز شنبه نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به منازل فلسطینیان در اردوگاه جنین بسیار نگران کننده است و این اقدام ناگهانی سرویس های امنیتی رام الله و گمراه سازی افکار عمومی و ادعای اینکه هدف حمله مذکور افراد فاسد و خرابکار بوده، جای تعجب و تاسف است.
حماس در این بیانیه  تاکید کرد که تلاش سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان برای گمراه سازی افکار عمومی و ادعاهای دروغین این سرویس ها مبنی بر اینکه هدف از این حمله مبارزه با خلافکاران و فاسدان و افراد قانون شکن بوده، اقدامی کاملا جنایتکارانه است، زیرا این حمله خانواده های مبارزان فلسطینی، اسرا و شهدا را هدف قرار داده است.
جنبش حماس همچنین حمله سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان به منزل شیخ بسام سعدی، از رهبران برجسته جنبش جهاد اسلامی را به شدت محکوم و آن را ضربه ای بزرگ به وحدت ملی فلسطینیان دانست.
این جنبش از کمیته مرکزی و شورای انقلابی جنبش فتح خواست به مسئولیت های خود در زمینه دفاع از اردوگاه جنین و خانواده های اسرا و شهدا و مبارزان فلسطینی به ویژه در چنین شرایط سخت و حساسی عمل کند، زیرا تاریخ به کسی رحم نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که بیش از 200 گشتی وابسته به سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان بامداد امروز شنبه 5/10/2013 به اردوگاه جنین یورش برده و منازل برخی شهروندان و مبارزان مقاومت و خانواده های اسرا و شهدای فلسطینی به بهانه مبارزه با فساد حمله کردند.