۱۳۹۲ مهر ۱۵, دوشنبه

مهاجرت از اسرائیل خیانت به صهیونیزم است 12:41 | 15\07\1392

مهاجرت از اسرائیل خیانت به صهیونیزم است 12:41 | 15\07\1392
براساس تازه ترین نطرسنجی بیش از یک سوم (40 درصد)اسراییلی ها به فکر مهاجرت از فلسطین اشغالی هستند. آنها گفته اند که به دلیل مشکلات اقتصادی و ناامنی به فکر خروج از فلسطین هستند.







ژنرال بازنشسته "عوزی دایان" رئیس سابق شورای امنیت ملی و رئیس سابق فرماندهی ستاد مشترک نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی با انتقاد از موج مهاجرت معکوس از فلسطین اشغالی هرگونه مهاجرت از اسراییل را خیانت به صهیونیسم دانست.
بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنقل از سایت عاروتض شوا، دایان درصفحه خود درفیسبوک خود با اشاره به سریالی که با عنوان"مهاجران جدید" که بتازگی پخش آن از کانال 10تلویزیون رژیم صهیونیستی آغاز شده است،به شدت از افرادیکه بخاطر مسایل اقتصادی فلسطین اشغالی را ترک می کنند انتقاد کرد و نوشت:آنهایی که از اسراییل مهاجرت می کنند برای همیشه باید به عنوان خائنین به ایده صهیونیسم دیده شوند.بیایید یهودیان را به زادگاهشان برگردانیم.
براساس تازه ترین نطرسنجی انجام شده توسط روزنامه صهیونیستی هاآرتص، بیش از یک سوم (40 درصد)اسراییلی ها به فکر مهاجرت از فلسطین اشغالی هستند. آنها گفته اند که به دلیل مشکلات اقتصادی و ناامنی در سرزمینهای اشغالی به فکر خروج از فلسطین اشغالی و عزیمت به نقاط دیگر جهان هستند.
رادیو عبری رژیم صهیونیستی نیز پیشتر در گزارشی از نگرانی روز افزون صهیونیست ها از افزایش مهاجرت معکوس یهودیان از فلسطین اشغالی در مقایسه با مهاجرت یهودیان از خارج به فلسطین اشغالی خبر داد.
افزایش مهاجرت معکوس در چند سال اخیر موجی از نگرانی ها را در بین مقامات رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است بگونه ای که وزارت مهاجرت و جذب یهودیان بتازگی از اجرای طرحی برای تشویق یهودیان خارج برای مهاجرت به فلسطین اشغالی خبر داد.
طبق گزارش های رسمی رژیم صهیونیستی، در حال حاضر حدود 750 الی 850 هزار یهوی با تابعیت رژیم صهیونیستی در خارج زندگی می کنند.