۱۳۹۲ مهر ۱۹, جمعه

تدابیر شدید امنیتی درمسجد الاقصی


تدابیر شدید امنیتی درمسجد الاقصی 11:28 | 19\07\1392
نظامیان و پلیس رژیم صهیونیستی موانع نظامی و مراکز ایست و بازرسی در خیابان های اصلی و فرعی منتهی به بخش قدیمی قدس دایر کردند.









بدنبال فراخوان گروههای فلسطینی برای تظاهرات جمعه خشم و تظاهرات گسترده در دفاع از قدس، رژیم صهیونیستی محدودیتهای شدیدی برای ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی اعمال کرد.
بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنقل از مطبوعات رژیم صهیونیستی، نظامیان و پلیس رژیم صهیونیستی از بامداد امروز (جمعه) تدابیر شدید امنیتی را در اطراف مسجد الاقصی و شهر بیت المقدس اتخاذ کرده اند و از ورود مردان زیر 45 سال به مسجد الاقصی جلوگیری خواهند کرد.
نظامیان و پلیس رژیم صهیونیستی موانع نظامی و مراکز ایست و بازرسی در خیابان های اصلی و فرعی منتهی به بخش قدیمی قدس دایر کردند. این محدودیتهای شدید به دنبال آن صورت گرفته که گروه ائتلاف جوانان انتفاضه فلسطین طی فراخوانی خواستار مشارکت گسترده نمازگزاران در روز جمعه این هفته "روز خشم" در اعتراض به هتک حرمت صهیونیستها به مسجد الاقصی شد.
رژیم صهیونیستی در سایه مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان فلسطین حفاریها در زیر و اطراف مسجد الاقصی را افزایش داده است.در چند ماه گذشته شماری از نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی بارها به مسجد الاقصی حمله کرده اند. یهودیان افراطی چندین بار برای یورش گسترده به مسجد الاقصی فراخوان داده اند.
شخصیت ها و نهادهای فلسطینی نیز بارها در مورد خطرات و پیامدهای فراخوان های یهودیان افراطی در صورت عدم تحرک و اقدامی عملی و سازنده فلسطینیان هشدار داده اند.