۱۳۹۲ مهر ۱۹, جمعه

خون شهدای فلسطین سنگ بنای انتفاضه است 11:13 | 19\07\1392

خون شهدای فلسطین سنگ بنای انتفاضه است 11:13 | 19\07\1392
نقشه فلسطینی که با خون شهدای مقاومت ترسیم شده است با نقشه ای که مذاکرات با رژیم صهیونیستی ترسیم می کند کاملا متفاوت است.ومذاکرات سازش در واقع حقوق و آرمان آزادیخواهانه ملت فلسطین را ضایع میکند.







شقاقی روحیه جهاد و مقاومت را تا آزادی قدس و همه سرزمین اشغالی فلسطین تقویت کرد.
به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا ) به نقل از فلسطین الیوم،دکتر"ریاض ابوراس"یکی از رهبران جهاداسلامی در مراسمی که به مناسبت بیست وششمین سالروزتاسیس این جنبش وسالگرد شهادت دکتر فتحی ابراهیم الشقاقی و برای حمایت از مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی برگزار شد گفت:شهدای جنبش جهاد در سال 1987 از جمله محمد الجمل ، سامی شیخ خلیل ، زهدی قریقع و احمد حلس ، کارزار جدیدی با رژیم صهیونیستی را بنیان و با خون خود نقشه فلسطین را ترسیم کردند.
وی افزود:نقشه فلسطینی که با خون شهدای مقاومت ترسیم شده است با نقشه ای که مذاکرات با رژیم صهیونیستی ترسیم می کند کاملا متفاوت است.ومذاکرات سازش در واقع حقوق و آرمان آزادیخواهانه ملت فلسطین را ضایع میکندو خون شهدای جنبش جهاد اسلامی در سال 1987 سنگ اساس انتفاضه بود.
این رهبر فلسطینی در سخنانی در سالروز شهادت دکتر فتحی ابراهیم الشقاقی معلم شهید راه مقاومت گفت: شقاقی روحیه جهاد و مقاومت را تا آزادی قدس و همه سرزمین اشغالی فلسطین تقویت کرد.
بگفته وی رژیم صهیونیستی تصور می کرد که تفکر و دیدگاه شقاقی همراه با شهادت وی ، می میرد و بعد از وی کسی پرچم مقاومت را به دست نمی گیرد ولی حقیقت این است که تفکر و اندیشه شقاقی و آزادی فلسطین با مرگ رهبران و موسسانش خاموش نمی شود.