۱۳۹۲ آبان ۵, یکشنبه

درخواست پارلمان ایتالیا برای کمک به فلسطین 10:56 | 04\08\1392

درخواست پارلمان ایتالیا برای کمک به فلسطین 10:56 | 04\08\1392
گروهی از اعضای پارلمان ایتالیا خواستار افزایش کمکهای بین المللی به آنروا برای توسعه طرح های این سازمان در فلسطین و کاهش مشکلات آوارگان فلسطینی شدند







بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنقل از خبرگزاری فلسطینی معا، گروهی از اعضای پارلمان ایتالیا روز گذشته (جمعه) در همایشی با عنوان "آنروا عنصر مهم در آرامش" که با حضور فیلیپو گراندی رئیس سازمان آنروا (آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان در سرزمینهای فلسطینی) خانم "می کیله" سفیر فلسطین در ایتالیا و "لابو بیستیللی" معاون وزیر خارجه ایتالیا برگزار شد،شرکت کردند.
اعضای پارلمان ایتالیا به همراه شرکت کنندگان در این همایش خواستار افزایش کمک های بین المللی به آنروا با هدف کاهش مشکلات آوارگان فلسطینی ها شدند. شرکت کنندگان در این همایش با اشاره به مشکلات آوارگان فلسطینی در زمینه های آموزشی، بهداشتی و بی کاری، بر اجرای طرح های عملی از سوی آنروا و افزایش کمک های جهانی به این سازمان برای مقابله با این بحرانها تاکید کردند.
" فیلیپو گراندی" نیز در این همایش با اشاره به آوارگی میلیونها شهروند فلسطینی بدلیل اشغال سرزمینهای آنها از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد که فلسطینی ها از 65 سال گذشته همزمان با تأسیس سازمان آنروا با خطرات فراوانی از جمله جنگ و بحرانهای مختلف بر اثر سیاستهای اسرائیل مواجه شدند.
سفیر فلسطین نیز در این مراسم با اشاره به ده ها سال سختی آوارگان فلسطینی بدلیل اخراج آنها از فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد که آوارگان فلسطین علیرغم همه این سختیها همچنان برای بازگشت به کشور خود و بازپس گرفتن حقوقشان از رژیم اسرائیل تاکید می کنند. وی همچنین خواستار فشارهای کشورهای جهان به رژیم صهیونیستی بدلیل تلاش برای به بن بست رساندن مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان و این رژیم شد.
"لابو بیستیللی" معاون وزیر خارجه ایتالیا نیز در این مراسم نقش سازمان آنروا را برای کاهش رنج های آوارگان فلسطینی مهم توصیف کرد.