۱۳۹۲ مهر ۱۲, جمعه

اذعان به کمک سیا و موساد به مصر در سینا 11:55 | 12\07\1392

اذعان به کمک سیا و موساد به مصر در سینا 11:55 | 12\07\1392
ژنرال عبدالفتاح السیسی رهبر کودتا در مصر اطلاعاتی درباره جنبشهای جهادی در سینا از سازمانهای جاسوسی اسراییل و آمریکا (سیا و موساد) دریافت کرده است.







یک سایت اسراییلی نزدیک به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) از ارائه اطلاعات نظامی سازمان‌های جاسوسی این رژیم و آمریکا به رهبران کودتای نظامی در مصر پرده برداشت.
بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنقل از پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور، یک سایت اسراییلی نزدیک به موساد گزارش داد که مصری ها خط و اطلاعات سیا و موساد را در صحرای سینا دنبال می کنند.
در این گزارش آمده است که ژنرال عبدالفتاح السیسی رهبر کودتا در مصر اطلاعاتی درباره جنبشهای جهادی در سینا از سازمانهای جاسوسی اسراییل و آمریکا (سیا و موساد) دریافت کرده است.
در این سایت به جزئیات اطلاعات ارائه شده درباره تشکل نظامی و سلاحهای استفاده شده توسط ارتش مصر در مبارزه به گروههای جهادگرا و حامیان القاعده اشاره شده است. مدتیست ارتش مصر عملیات علیه گروههای مسلح در صحرای سینا را شدت بخشیده است.
مقامات مصری گروههای فلسطینی بویژه حماس را نیز بدست داشتن در حملات علیه خود و ناآرامییهای اینکشور متهم کرده اند.
پیشتر سرهنگ "احمد علی" سخنگوی نیروهای مسلح مصر گفته بود که آمریکا تجهیزاتی را در اختیار ارتش مصر قرار داده است تا به کمک آنها تونلهای فلسطینی ها در مرز غزه و مصر را شناسایی و تخریب کنند. سخنگوی نیروهای مسلح مصر همچنین همکاری بین مصر و رژیم صهیونیستی را تایید کرده بود.