۱۳۸۹ مهر ۲۶, دوشنبه

زاین پس:کودکان زیر12سال پرتاب کننده سنگ محاکمه میشوند

ازاین پس:کودکان زیر12سال پرتاب کننده سنگ محاکمه میشوند
1389/07/26

پلیس رژیم اشغالگر قدس قانون جدیدی را صادر کرده است که بر اساس آن تمامی کودکان زیر 12 سال که اقدام به پرتاب سنگ و یا مشارکت در آن علیه نیروهای اسراییلی کنند، محاکمه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) روزنامه صهیونیستی جرزالم پست با اعلام این خبر به نقل از سخنگوی پلیس اسراییل نوشت: تا پیش از ین پلیس اسراییل تنها می توانست کودکانی را مورد پیگرد قرار دهد که سنی مابین 12 تا 18 سال داشته باشند. براساس قوانین بین المللی تمامی افراد زیر 18 سال جزو کودکان به حساب می ایند.

براساس قانون جدید از این پس نیروهای امنیتی اسراییل کودکان زیر 12 سال را هم می توانند به اتهام پرتاب سنگ دستگیر و محاکمه نمایند.

این تصمیم پلیس صهیونیستی یک هفته پس از اقدام یک شهرک نشین صهیونیستی در برخورد با یککودک فلسطینی در میدان البراق واقع در قدس شرقی اتخاذ شده است. در این واقعه راننده خودرو صهیونیستی عامدانه با یک کودک فلسطینی که در کوچه در حال بازی بود برخورد کرد که کودک پس از برخورد با خودرو به هوا بلند شد و سپس به زمین افتاد. به دنبال این اقدام همبازیهای این کودک فلسطینی به سوی خودروی ضارب سنگ پرتاب کردند و شیشه عقب آن را شکستند.

پیش از این نیز میخائیل بن اری یکی از اعضای حزب افراطی اسراییل خانه ما در کنیست صهیونیستی خواستار قتل ان دسته از کودکان فلسطینی ای شده بود که به سوی صهیونیستها سنگ پرت می کنند و یا زندگی آنان را به نحوی به مخاطره می اندازند.

این عضو اسراییل خانه ما همان کسی است که خواستار قتل 500 فلسطینی در برابر قتل یک شهرک نشین صهیونیست شده بود.