۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

حماس شهادت دو تن از فرماندهان قسامی را تبریک و تسلیت گفت

[ 08/10/2010 - 02:21 ب.ظ ]
کرانه باختری ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در کرانه باختری شهادت مهندس "نشات نعیم کرمی" 33 ساله و از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش و "مامون نتشه" 25 ساله جانشین وی در جریان درگیری مسلحانه چند ساعته با متجاوزان صهیونیست را تبریک و تسلیت گفت.

این جنبش طی بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، اعلام کرد که تشکیلات فتح و فیاض و دستگاه های امنیتی آنها در کرانه باختری مسئول مستقیم این جنایت وحشیانه می باشند، زیرا اگر امرای این دستگاه ها اطلاعات لازم را در اختیار سرورانشان در دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی "شاباک" قرار نمی دادند هرگز این فرماندهان سلحشور به شهادت نمی رسیدند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است که سرویس های اطلاعاتی فتح بیش از 1400 تن از رهبران و اعضای حماس را ربوده و نزدیک به 2000 تن دیگر را هم به مقرشان احضار کرده و به بهانه یافتن مجریان عملیات های اخیر به صدها خانه فلسطینی یورش برده اند.

حماس در خصوص سیره فرمانده شهید نشات کرمی تاکید کرد که وی رئیس سابق شورای دانشجویی دانشگاهش بود و نزدیک به 9 سال از عمرش را در زندان های صهیونیستی سپری کرده است و آخرین بار در سال 2004 به دست متجاوزان صهیونیست بازداشت شد و در دوره دانشجویی اش در دانشکده مهندسی دانشگاه پلی تکنیک شهر الخلیل به ضرب گلوله نیروهای ویژه اسرائیل زخمی شد.

جنبش مذکور در خصوص سیره شهید مامون نتشه اعلام کرد که نتشه از جوانان مسجد الانصار شهر الخلیل بود و بارها به دست دشمن صهیونیستی بازداشت و آزاد شد و چندین بار نیز به دست سرویس های امنیتی فتح در الخلیل ربوده شد.