۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

سرکوب تظاهرات هفتگی فلسطینیان در روستای بیت امر


سرکوب تظاهرات هفتگی فلسطینیان در روستای بیت امر
1389/07/25

صهیونیست ها در تازه ترین عملیات وحشیانه بر ضد فلسطینیان ، تظاهرات هفتگی روستای بیت امر در شمال الخلیل را سرکوب و دهها نفر را زخمی کردند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، اهالی روستای بیت امر روز شنبه هر هفته در ااعتراض به ادامه ساخت دیوار حایل و همچنین شهرک سازی ها دست به تظاهرات ضد صهیونیستی می زنند.
نظامیان اسرائیلی با شلیک گلوله های پلاستیکی، گاز اشک آور و دیگر گازهای سمی جدید، بمب های صوتی و دود زا و همچنین ضرب و شتم شدید تظاهر کنندگان فلسطینی، دهها نفر را زخمی کردند.
"محمد عوض" سخنگوی اطلاع رسانی طرح همبستگی فلسطین گفت که نظامیان رژیم صهیونیستی مستقر در منطقه " الظهر " موازی با شهرک "کرمی تسور" به سوی تظاهرکنندگان فلسطینی یورش بردند و شماری از فعالان بین المللی حامی فلسطین را که دراین تظاهرات شرکت کرده بودند، بازداشت کردند.
منابع محلی گفتند که علاوه بر این موارد، نظامیان رژیم صهیونیستی یک رشته عملیات تعقیب علیه شهروندان فلسطینی به اجرا درآوردند و به منزل عزام حسنی الزعاقیق و همچنین حسین مصطفی عبد المعطی از فلسطینیان ساکن این منطقه یورش بردند و اعضای آن را مورد ضرب و شتم قرار دادند.