۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

کارتر در تظاهرات فلسطینیها علیه صهیونیستیها در قدس+تصاویر


کارتر هم فهمیده که حمایت از فلسطین خیلی شیکه !!
هیلاری و اوباما هنوز نفهمیدن
کارتر در تظاهرات فلسطینیها علیه صهیونیستیها در قدس+تصاویر
1389/08/01

هیئت بین المللی سیاستمداران کهنه کار جهان به ریاست ماری رابینسون رئیس جمهور سابق ایرلند و با مشارکت جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا در تظاهرات هفتگی ضد صهیونیستی اهالی منطقه شیخ جراح در بیت المقدس علیه سیاست های نژاد پرستانه اسراییل شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری قدس(قدسنا) از بیت المقدس، این تظاهرات هفتگی که کمیته اهالی شیخ جراح در بخش شمالی منطقه قدیمی بیت المقدس آن را ترتیب داد هر هفته با مشارکت ساکنان این منطقه و شماری از فعالان صلح طلب خارجی و اسرائیلی برگزار می شود. تظاهر کنندگان خواستار بازگشت خانواده های فلسطینی اخراج شده از این منطقه به خانه و کاشانه شان شدند.

اعضای این گروه بین المللی که پس از سفر به غزه و دمشق وارد سرزمین های اشغالی فلسطین شده بودند روز گذشته با ساکنان منطقه شیخ جراح به خصوص خانواده هاییی که اخیرا توسط مقامات صهیوینستی از منازلشان اخراج شده اند دیدار و ابراز همدردی کردند.

جیمی کارتر درجریان این تظاهرات در سخنانی گفت: " باید این ظلمی که در منطقه در حق فلسطینیان می شود پایان یابد و کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس تشکیل شود".

یگان زرهی متشکل از پلیس و نظامیان صخهیونیستی که همواره با دیدن هرگونه تظاهراتی در این منطقه اقدامبه سرکوب می کردند این بار با مشاهده فعالان خارجی تنها یک کمربند نظامی را در اطراف تظاهر کنندگان ایجاد کردند.

اعضای این گروه بین المللی همچنین از چادر تحصن نمایندگان فلسطینی در منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی که تهدید به اخراج شدند دیدن و با احمد عطون، محمد طوطح و خالد ابو عرفه وزیر سابق فلسطینی گفتگو کردند.