۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

نتانیاهو: هرگز به مرزهای سال 67 باز نخواهیم گشت




نسخه چاپی ارسال
همزمان با بی تابی عباس و گروه وابسته به وی برای سازش؛
[ 21/10/2010 - 03:39 ب.ظ ]
قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر دولت عبری بر مخالفت خود با خواسته های فلسطینیان برای سازش مسالمت آمیز و دایمی با طرف صهیونیستی و عملی کردن راهکار تشکیل دو کشور که مبتنی بر تشکیل کشور فلسطینی به پایتختی قدس شریف در اراضی اشغالی سال 67 فلسطین است، تاکید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع عبری زبان، نتانیاهو چهارشنبه شب گذشته (20/10/2010) که به مناسبت پانزدهمین سالگرد ترور اسحاق رابین نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی سخن می گفت، خاطر نشان کرد که «"اسرائیل" هرگز به مرزهای سال 1967 باز نخواهد گشت و قدس به صورت یکپارچه تحت حاکمیت "اسرائیل" باقی خواهد ماند.»

وی در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد مساله شهرک سازی که مذاکرات مستقیم سازش به خاطر آن متوقف شده است، هیچ منافاتی با روند سیاسی سازش ندارد.

نخست وزیر دولت عبری از سرگیری مذاکرات میان طرفین فلسطینی و صهیونیستی و تلاش برای حل و فصل مسالمت آمیز و دو جانبه را خواستار شده و بر موضع خود مبنی بر تشکیل کشور فلسطینی عاری از سلاح و لزوم به رسمیت شناختن "اسرائیل" به عنوان "کشور ملت یهودی" تاکید کرد.

این اظهارات نتانیاهو در حالی بیان می شود که عباس و گروه وابسته به وی در رام الله همچنان برای بازگشت بر سر میز مذاکراتی که به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین مشروعیت می بخشد بی تابی می کنند.

____________________________________________

نتانیاهو اینبار بیراه نمی گوید ، به نظر من صهیونیست ها به مرزهای آباء و اجدادیشان در روسیه آمریکا کانادا آلمان لهستان و... برمیگردند.