۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

هدیه عجیب و غریب نماینده پارلمان یمن به هنیه+ عکس

هدیه عجیب و غریب نماینده پارلمان یمن به هنیه+ عکس
1389/08/03

"ابوعزالدین سام" نماینده پارلمان یمن که همراه با کاروان شریان زندگی 5 وارد نوار غزه شده بود با اعطای هدیه ای به اسماعیل هنیه نخست وزیر مردمی فلسطین در نوار غزه، همه را غافلگیر و بهت زده کرد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از منابع خبری، همه حضار تعجب کردند زمانی که دیدند این نماینده یمنی (که پیشتر نیز با کشتی مرمره در قالب ناوگان آزادی غزه شرکت کرده بود) خنجر بسته شده به کمر خود را درآورد و آن را به هنیه هدیه کرد.

ابو عزالدین سام درخصوص راز نهفته هدیه دادن این خنجر گفت: در جریان جنایت صهیونیست ها در حمله به ناوگان آزادی غزه مانند چنین خنجری را در کشتی مرمره ترکیه به سینه یکی از کماندوهای صهیونیستی وارد کرده است.

در این هنگام هنیه تبسمی کرد و این هدیه گرانبها را با تمام وجود پذیرفت و دوربین های زیادی برای ثبت این تصویر تاریخی با یکدیگر رقابت کردند.

این نماینده پارلمان یمن خاطره روز دوشنبه در اواخر ماه مه گذشته را بازتعریف کرد روزی که به گفته وی حماسی بود و رو در رو با نظامیان صهیونیستی درگیر شدند و بعد از این که خنجر خود را به سینه یکی از نظامیان صهیونیستی فرو کرد صدای الله اکبر حاضران در ستایش این اقدام وی فضا را پر کرد