۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

کمک دارویی 5 میلیون دلاری کاروان شریان حیات 5 به وزارت بهداشت فلسطین

ضمن تاکید گالاوی بر تداوم سفر کاروان های لغو محاصره؛
[ 23/10/2010 - 05:01 ب.ظ ]
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

هیاتی از کاروان کمک رسانی شریان حیات 5 که عصر روز پنجشنبه وارد باریکه غزه شده اند، تجهیزات پزشکی و کمک های دارویی این کاروان را به وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه تحویل دادند که ارزش این کمک ها 5 میلیون دلار برآورد می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کیوین لیون سخنگوی کاروان شریان حیات و نماینده جرج گالاوی که مراجع مصری مانع از ورود وی به خاک این کشور برای سفر به باریکه غزه شدند، تصریح کرد که این کمک ها از بیش از 30 کشور جهان برای بخش بهداشتی و پزشکی باریکه غزه ارسال شده است.

وی این کمک ها را شامل خودرو، دارو، تجهیزات پزشکی و وسایل مدرسه ای که قابل استفاده موسسات پزشکی و آموزشی است عنوان کرد و گفت این دارو ها به خوبی در کامیون های ویژه نگهداری و به باریکه غزه انتقال داده شده اند.

لیون با اشاره به اوضاع معیشتی دشوار ساکنان غزه که ناشی از تداوم محاصره این منطقه است، به نقل از جرج گالاوی رئیس کاروان شریان حیات خاطر نشان کرد که «همه روزه از راه زمین و دریا و هوا به غزه خواهیم آمد و بارها و بارها تلاش خواهیم کرد که تا زمان لغو محاصره غزه تمامی وسایل مورد نیاز ساکنان این منطقه را به آنجا انتقال دهیم.»

هیات کاروان شریان حیات 5 در پایان مراتب تشکر و قدردانی خود از استقبال گرم و صمیمی کادر پزشکی بیمارستان الشفاء غزه و ساکنان این منطقه را اعلام کرد.