۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

وضعیت دیپلمات‌های ربوده شده ایرانی : "آنان زنده و سالمند؛ ‌دعا کنید. "

4 ساعت انتظار دانشجویان برای استقبال از احمدی‌نژاد


تصویر بزرگ
محمود احمدی‌نژاد در حالی بامداد امروز و پس از پایان سفر دو روزه خود به لبنان وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد که دانشجویان دانشگاه‌های تهران و جمعی از اقشار مختلف مردم از حدود 4 ساعت قبل در این فرودگاه آماده استقبال از رئیس‌جمهور ‌بودند.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان پس از پایان سفر دو روزه خود به لبنان، بامداد امروز جمعه با استقبال جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و اقشار مختلف مردم وارد فرودگاه مهرآباد شد که این ‌استقبال با حاشیه‌هایی ‌همراه بود:

* جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم از ساعت 23 روز پنجشنبه 22 مهر‌ماه با حضور در فرودگاه ‌مهرآباد به استقبال رئیس‌جمهور کشورمان آمده بودند.

* هواپیمای احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان ‌در ساعت 3 بامداد به زمین نشست و ‌محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور و مهرداد بذرپاش رئیس سازمان ملی جوانان از وی استقبال کردند. 15 دقیقه بعد احمدی‌نژاد در جمع دانشجویان که از حدود 4 ساعت قبل در فرودگاه مهرآباد حضور یافته و منتظر وی بودند، حضور یافت و سخنرانی کرد.

* دانشجویان که تصاویری از امام راحل و مقام معظم رهبری ‌و همچنین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان را در دست داشتند، با سردادن شعارهایی از جمله "صل‌ علی‌ محمد،‌ بوی رجایی آمد "‌، "احمدی ساده‌زیست، ریشه‌کن صهیونیست "، "احمدی بت‌شکن، بت بزرگ را بشکن " و "احمدی دلاور، پیرو خط رهبر " از محمود احمدی‌نژاد استقبال کردند.

* احمدی‌نژاد در جمع دانشجویان به سؤالات برخی از آنان پاسخ داد و در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان که پرسید وضعیت دیپلمات‌های ربوده شده ایرانی در لبنان چه خواهد شد؟ گفت: "آنان زنده و سالمند؛ ‌دعا کنید. "

* دانشجوی دیگری از احمدی‌نژاد در خصوص وضعیت جوانان سؤال کرد که رئیس‌جمهور کشورمان پاسخ داد: انشاءالله کاری می‌کنیم که جوانان زودتر ازدواج کنند و پیگیر این موضوع هستیم.

* یکی دیگر از استقبال‌کنندگان از رئیس‌جمهور پرسید با توجه به اجرای طرح هدفمند‌کردن یارانه‌ها، مافیای قدرت و ثروت سعی دارد اقدامات تخریبی انجام دهند که رئیس‌جمهور پاسخ داد: مطمئناً مافیای قدرت و ثروت از این کار خود پشیمان خواهد شد.

* احمدی‌نژاد هنگام ترک محل استقبال ضمن تشکر فراوان از ‌استقبال‌کنندگان گفت: راضی نبودم که به استقبال بیایید و ناراحت شدم که حدود 4 ساعت در فرودگاه منتظر بودید.

احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه هزاران انسان آزاده از فلسطين و ساير ملت‌ها را ناجوانمردانه دزديده و در سياه‌چال‌ها زنداني مي‌كنند ولي از هيچ يك از قدرتهاي منطقه صدايي بلند نمي‌شود، افزود: در هيات ايراني يك بانوي مومن و يك جوان شجاع حضور دارند كه عوامل صهيونيست در دوران اشغال لبنان 28 سال قبل همسر اين بانو و پدر اين جوان يعني سيدمحسن موسوي كاردار سفارت جمهوري اسلامي ايران در لبنان را ربودند.

وي با اشاره به ديپلمات‌هاي ربوده شده ايراني؛ سيدمحسن موسوي، احمد متوسليان، تقي رستگارمقدم ، كاظم اخوان،‌از اين افراد به عنوان افرادي دانشمند و طرفدار صلح و مردم لبنان ياد و اظهار كرد: بنا بر اسناد و اطلاعات موثق، اين چهار نفر زنده‌اند و هم‌اكنون به طور غيرقانوني در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي هستند. مسئول سلامت و جان آنها رژيم صهيونيستي است و بايد هر چه زودتر اجازه دهد نمايندگان صليب سرخ با آن‌ها ملاقات كنند و ترتيب آزادي همه زندانيان در بند را فراهم كنند.

__________________________________

ان شاءالله ؛ ترس وجود کافران حربی رو میخوره .