۱۳۸۹ تیر ۲۹, سه‌شنبه

نقش ترکیه ، ایران و مسلمانان جهان را در پشت پرده این ناوگان جدی بگیرید، لطفا!



ناوگان آزادی 2 با مشارکت 35 رسانه دنیا و نه هزار فعال به سوی غزه حرکت میکند
1389/04/29

ستاد اروپایی مقابله با محاصره غزه مستقر در بروکسل بلژیک از افزایش شمار تقاضاهای بین المللی برای مشارکت در ناوگان آزادی 2 به بندرغزه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) پایگاه اینترنتی این ستاد در بیانیه ای پیرامون تعویق سفر ناوگان آزادی 2 به سوی نوار غزه نوشت: به دلیل درخواست های زیاد از قشرهای مختلف جامعه جهانی و نظر به تعداد کم کشتی های اجاره شده برای این منظور اجبارا اعزام ناوگان آزادی 2 به سوی غزه چند هفته به تاخیر خواهد انجامید و احتمالا این ناوگان اواخر سپتامبر یا اوایل ماه اکتبر به این منطقه محاصره شده اعزام خواهد شد.

به نقل از این پایگاه ، ناوگان آزادی 2 با استقبال وسیع جامعه رسانه یی جهان مواجه شده است به گونه یی که تا به امروز 35 رسانه مشهور دنیا برای همراهی ناوگان آزادی 2 نام نویسی کرده اند. مسئولان این ستاد گفته اند قصد دارند ناوگانی متشکل از دهها کشتی و دهها هزار فعال بین المللی تدارک ببینند که در نوع خود بی سابقه باشد.

این گزارش می افزاید : رسانه هایی همچون ، (1)ATV ،(2) شبکه های تلویزیونی بریتانیا، (3)یورو نیوز،(4) فرانس پرس، (5)خبرگزاری آلمان (DPA ) (6)خبرگزاری ایتالیا(ANSA ) (7)خبرگزاری هلند، (8)شبکه های تلویزیونی ترکیه، (9)الجزیره قطر،(10) قدس پرس اینترنشنال، (11) RTA ایرلند، (12) اسوشییتد پرس آمریکا، (13) سیدنی مورنینگ هرالد استرالیا،(14) تایمز ایرلند،(15) پرس تی وی ایران، (16) شبکه روسیه تو دی ، (17) تلگراف،(18) بال تلگراف، (19) گاردین و(20) اکونومیست برای همراهی ناوگان آزادی 2 به سوی غزه اعلام آمادگی و نام نویسی کرده اند. ستاد اروپایی مقابله با محاصره غزه اعلام کرد: آمادگی این تعداد نشریه بین المللی و مشهور برای همراهی ناوگان آزادی 2 درحالی است که ناوگان آزادی 1 مورد وحشیانه ترین تجاوز در قرن حاضر قرار گرفت . این ستاد اعلام نمود که " با نام نویسی این تعداد رسانه بران شدیم تا دایره مشارکت رسانه ها را برای ثبت و ضبط حماقتهای احتمالی نظامیان اسراییلی در سفر اتی را گسترش دهیم".

برپایه این گزارش، تاکنون نه هزار شخصیت بین المللی در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، اقتصادی و ورزشی برای سفر به غزه از طریق ناوگان یاد شده نام نویسی کرده اند.

در گزارش ستاد یاد شده با اشاره به تصمیم کاهش محاصره نوار غزه آمده است: اعلام ممنوعیت برخی مواد از جمله کالاهایی که برای سازندگی خرابه های جنگ در غزه مورد استفاده قرار می گیرد، نشان می دهد که محاصره این منطقه به قوت خود باقی است و هدف از این تصمیم اسراییل نیز در واقع خفه کردن صدای همبستگی جهانی با مردم غزه است.

ستاد اروپایی مقابله با محاصره غزه نوشت: به رغم این ممنوعیت اما ما در ناوگان بعدی هزاران تن از موادی که برای ساخت و ساز در غزه نیاز است با خود به این منطقه حمل خواهیم کرد.

______________________________________

لطفا آرپی جی و خمپاره های ضد تانک + تیرهای ضد هوایی هم ببرید
حداقل امکانات دفاعی را نبردن یعنی غزه هنوز تحت محاصره هست
ما باید تعیین کنیم شکست محاصره یعنی چی ، نه اروپایی های تازه از خواب برخاسته.