۱۳۸۹ تیر ۲۵, جمعه

اعوذ بالله من الشیطان رجیم«ان الذین کفروا ینفقون اموالهم لیصدوا عن سبیل الله سینفقونها ثم تکون علیهم حسرة ثم یغلبون و الذین کفروا الی جهنم یحشرون.

جمعه 25 تیر 1389 [ 16-07-2010 ] | 08:35
اندازه فونت :
سوزان رايس، سفير ايالات متحده امريکا در سازمان ملل متحد
واشنگتن که مي‎گويد براي پايان مناقشه اسرائيل و فلسطين تلاش مي‎کند، بار ديگر از حمايت همه‎جانبه خود از تل‌آويو خبر داده است.

سوزان رايس، سفير ايالات‌متحده در سازمان‌ملل، پنج‌شبه(24 تير) در نشست کنفرانس رؤساي سازمان‎هاي يهودي آمريکايي در نيويورک، حمايت نامحدود و تمام عيار مقامات کاخ‌سفيد را از اسرائيل اعلام کرد.

رايس در گفت‌وگوي خبري خود که درپايان اين نشست برگزار شد، تصريح کرد پشتيباني آمريکا از مقامات تل‌آويو همچون گذشته بدون هيچ ترديدي ادامه خواهد يافت.

نشريه اسرائيلي هاآرتص به نقل از رايس گزارش داد، پايبندي امريکا به تل‎آويو در نسل‌ها و احزاب مختلف سياسي اسرائيل ادامه داشته است.

رايس در ادامه اظهارات خود تاکيد کرد، امريکا نه‌تنها اسرائيل را در صحنه سياسي حمايت خواهد کرد، بلکه به تقويت قواي نظامي آن نيز ادامه خواهد داد.

اين بيانات در حالي ابراز شد که انتظار مي‌رود آمريکا به‌عنوان ميانجي در گفت‌وگوهاي غيرمستقيم صلح اسرائيل و فلسطين، نقشي بي‌طرفانه ايفا کند.

واشنگتن درحالي بار ديگر حمايت بي‌قيدوشرط خود را از تل‌آويو اعلام مي‎کند که اين رژيم پس از حمله مرگ‎بار به کاروان امدادرساني بين‎المللي که با هدف پايان‌دادن به حصر نوار غزه عازم غزه بود، خشم و اعتراض جهانيان را برانگيخته است.

در همين حال بنيامين بن اليزر، وزير صنايع و بازرگاني اسرائيل، ماه گذشته از سياست‎ تل‎آويو انتقاد کرده و جهان را خسته از آن دانسته است.

وي گفت:" جهانيان از شنيدن توضيحات مکرر ما خسته شده‌اند. آنان از ابراز همدردي با مشکلات ساختگي ما خسته هستند. کشورهاي جهان از تفاهم با ما خسته شده‌اند."