۱۳۸۹ تیر ۱۷, پنجشنبه

به نظر من بعد از سیمان و آهن آلات تیرهای ضدهوایی و آرپی جی از وسایل بسیار مورد نیاز در غزه هست ،

[ 06/07/2010 - 08:50 ب.ظ ]
غزه ـ مركز اطلاع‌رسانی‌ فلسطين

كميته مردمی‌ مبارزه با محاصره نوار غزه ادعای "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم اشغالگر قدس در زمينه كاهش شدت محاصره نوار غزه را تكذيب كرد.

به گزارش مركز اطلاع‌رسانی فلسطين، اين كميته امروز سه شنبه 6/7/2010 با ارسال نامه ای‌ به باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا از وی‌ خواست تا در راستای‌ لغو محاصره نوار غزه و پايان بخشيدن به رنج و محنت‌های‌ ساكنان آن تلاش كند. (!؟!)

اين كميته از باراك اوباما خواست تا رژيم صهيونيستی‌ را به منظور لغو كامل محاصره نوار غزه تحت فشار قرار دهد.(؟؟؟)

كميته مذكور از دولت آمريكا خواست تا به صورت شفاف و بشردوستانه با پرونده محاصره برخورد كند؛ محاصره‌ای كه با قوانين و موازين بين المللی و كنوانسيون ژنو و منشور جهانی‌ حقوق بشر مغايرت دارد.

اين كميته كه رياست آن را دكتر جمال خضری ‌از نمايندگان مستقل مجلس قانونگذاری‌ فلسطين برعهده دارد، استقبال کاخ سفید از اظهارات سران تل آویو در زمینه کاهش شدت محاصره را شتابزده خواند.

خضری تاکید کرد:« فقط زمانی می توان گفت که محاصره نوار غزه به پایان رسیده است که تمامی گذرگاه‌های مرزی گشوده شده باشند و اجازه ورود کالاها و مصالح ساختمانی و سیمان به نوار غزه داده شود و یک گذرگاه ایمن میان غزه و کرانه باختری ایجاد و گذرگاه آبی میان نوار غزه و جهان خارج گشوده شده است.»(نکته دارد)

این نماینده مستقل خاطر نشان ساخت که باید جهانیان به واقعيت وضعیت غزه پی برند، زیرا محاصره همچنان ادامه دارد و هزاران تن از ساكنان آن به خاطر جنگ و محاصره بی خانمان گشته اند.

وی تاکید کرد:« محاصره نوار غزه هر روز یک مشکل جدید را برای فلسطینیان در تمامی بخش‌های زندگی شان به بار می آورد.»


نکته : درخواست از کسی (اوباما) که خود را محتاج صهیونیست ها احساس می کند فایده ای هم دارد!

نکته 2: مهمترین چیزهایی که بعد از سیمان و آهن باید وارد غزه شود ، تیربارهای ضد هوایی است تا رژیم صهیونیستی بار دیگر نتواند منازل مسکونی غزه را به توپ و بمب و تانک ببندد!

آهان راستی ، آرپی جی از لوازم بسیار لازم در غزه هست، بیایید مطالباتمان را بالاتر بگیریم