۱۳۸۹ مرداد ۱۷, یکشنبه

[ 08/08/2010 - 08:43 ق.ظ ]
ناصره ـ مركز اطلاع رسانی فلسطین

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از تشدید عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه اهداف این رژیم در كرانه باختری ابراز نگرانی كردند و نسبت به اسارت نظامیان و شهرك نشینیان صهیونیستی در این منطقه هشدار دادند.

به گزارش مركز اطلاع رسانی فلسطین، سرویس های اطلاعات رژیم صهیونیستی "شاباك" هشدار شدید الحنی به شهرك نشینان در كرانه باختری داده و مدعی شد كه حماس در تلاش است تا صهیونیست ها را به اسارت گرفته، آنها را به مكان نامعلومی در كرانه باختری منتقل كند تا از این طریق بتواند اسرای فلسطینیان را آزاد كند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت، سرتیپ آلون نیتسان فرمانده گردان كرانه باختری ارتش عبری، متعاقب اخبار و اطلاعات به دست آمده از شاباك طی تلگرافی فوری به رهبران صهیونیست ها در كرانه باختری نسبت هر گونه تعرض علیه شهرك نشینان و تلاش برای به اسارت گرفتن آنان در كرانه باختری هشدار داد.

این روزنامه عبری زبان افزود، شهرك نشینان خیلی زود این هشدار را در میان محافل خود تعمیم دادند تا مانع از افتادن در دام اسارت شوند؛ در این دستور العمل توصیه شده است كه شب هنگام سوار خودروهای مجانی و دور ازشهرکها نشوند.

هاآرتص مدعی شد: این هشدارها در پی بازداشت تعدادی از اعضای حماس توسط شاباك كه سعی در به اسارت گرفتن شهرك نشینان در كرانه باختری داشتند، مطرح شد.


_____________________________________________

به نظر من بهتره شهرک نشینان به اروپا و آمریکا برگردند ، اونجا امن تره.