۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

زیر بار منت آمریکا نمی رویم

Lebanease Defence minister says ,


Those who believe Lebaon must not use its weapons against israel in defending her own people ,soil and borders , hold your money for yourself.



زیر بار منت آمریکا نمی رویم

image

وزیر دفاع لبنان در واکنش به تهدید آمریکا مبنی بر قطع همکاریهای نظامی با بیروت گفت: کسانیکه برای دفاع لبنان از خودش شرط تعیین می کنند، می توانند پولشان را برای خودشان نگه دارند.

"الیاس المر" از تهدیدهای دولت آمریکا درباره قطع همکاریهای نظامی اش با لبنان به شدت انتقاد کرد.

وی در کنفرانسی مطبوعاتی که امروز چهارشنبه برگزار شد، تاکید کرد: کسانیکه شرط می کنند لبنان نباید از سلاحهای خود برای دفاع از مردم، سرزمین و مرزهایش در برابر اسرائیل استفاده کند، می توانند پولشان را برای خودشان نگه دارند.
وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: بگذارید آنها این پولها را به اسرائیل بدهند، ما با اتکا بر تواناییهای خودمان در برابر دشمن خواهیم ایستاد.

وزیر دفاع لبنان در عین حال از هر گونه همکاری بدون قید و شرط با کشورش در زمینه تجهیز ارتش استقبال کرده و یاد آور شد: کسانیکه اعلام می کنند تصمیم گرفته اند کمکهایشان به لبنان را متوقف کنند، در انتخابشان آزادند.
سخنان تند المر در واکنش به اظهارات مقامهای آمریکایی مبنی بر قطع همکاری با ارتش لبنان، به بهانه استفاده نظامیان این کشور از سلاحهای آمریکایی علیه نظامیان صهیونیست ایراد می شود.
خاطرنشان می شود که در پی تهدیدهای واشنگتن برای اعمال فشار به بیروت که پس از درگیریهای مرزی بین ارتش لبنان و رژیم صهیونیستی صورت گرفت، ایران آمادگی خود را برای همکاری نظامی و تقویت ارتش لبنان در مقابل تجاوزات صهیونیستها اعلام کرد.