۱۳۸۹ مرداد ۲۰, چهارشنبه

به نظر می رسد حزب الله در ما نفوذ کرده است ،قدسنا qodsna.com

تلویزیون اسراییل اعتراف کرد: حزب الله به سیستم ارتباطی ما رخنه کرده است
1389/05/20


کمتر از 24 ساعت پس از کنفرانس مطبوعاتی دبیرکل حزب الله لبنان، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی صحت اظهارات سید حسن نصرالله را مبنی بر توانایی این حزب در نفوذ به سیستم ارتباطی ویژه هواپیماهای بدون سرنشین اسراییلی تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا در گزارشی که کانال 10 تلویزیون اسراییل در ساعت هشت دیشب منتشر کرد به نقل از یک ژنرال نیروهای ذخیره اسراییلی گفته شد " به نظر می رسد حزب الله توانسته است به سیسم ارتباطی ما در خلال عملیات فرود (هلی برن) در منطقه انصاریه رخنه کرده و کماندوهای اسراییلی را از بین ببرد.

وی گفت: به نظر می رسد حزب الله در ما نفوذ کرده است چراکه هیچ بچه یی نیست که الان اسرار این عملیات را نداند در حالی که ما چیز زیادی از آن نمی دانیم. وی سپس این سوال را مطرح می کند که " نمی دانم ما به خانواده کماندوهای کشته شده چه چیزی می خواهیم بگوییم ".

این اعتراف در تاریخ اطلاع رسانی جنگی اسراییل سابقه نداشته است خصوصا اینکه بدانیم گزارش کانال 10 تلویزیون اسراییل دقیقا 12 ساعت پس از آن پخش شد که وزارت خارجه اسراییل در واکنش به اظهارات سید حسن نصرالله آن را به باد تمسخر گرفت.

این افشاگری موجی از جنگ و جدلها در اسراییل پیرامون دلایل افشای اطلاعات طبقه بندی شده از سوی کانال 10 تلویزیون اسراییل را برانگیخت.


__________________________________________________________

Channel 10 of israle quoted an israeli General who confessed that Hezbollah has leaked into israel's system of military communication which has resulted in death of several israeli commandos.
Hezbollah's chief in a video conference on monday this week , said that Hezbollah has leaked into israel's system of communication.