۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

دستور "تو نباید بکشی " (دستورات ده گانه ) فقط به....

آزادي خاخام نژاد پرست در اسرائيل
the racist Rabbi who teaches racism and baby killing of non Jews , in his book is now free !( see this )
َ
پنجشنبه 4 شهریور 1389 [ 26-08-2010 ] | 19:06
اندازه فونت :
يوسف اليتزور
دادگاه اسرائيل راي به آزادي خاخام افراط‌گرايي داده است که کشتن غيريهوديان و حتي کودکان مخالف يهوديان را مجاز اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين خاخام افراط‎‎گرا با نام يوسف اليتزور روز پنچ‌شنبه (4 شهريور) به اتهام "ترويج خشونت و نژادپرستي" در شمال کرانه غربي فلسطين اشغالي بازداشت شد.

اما دادگاهي در نزديکي تل‌آويو به اين دليل که در ابتدا پليس وي را مورد بازجويي قرار نداده است، حکم به آزادي او داده است.

گفتني است، خاخام يوسف اليتزور در کتابش با نام "تورات پادشاهان" تاکيد کرده است که دشمنان يهوديان و اسرائيل را مي‌توان کشت، حتي اگر اين دشمنان کودکاني باشند که احتمال مي‌رود در بزرگ‌سالي دشمن اسرائيل شوند.

در اين کتاب همچنين آمده است که يهوديان مجاز به کشتن "آن‌هايي که با کلام خود موجب تضعيف حاکميت ما (يهوديان) مي‌شوند،" هستند.

اين کتاب و فتواي اين خاخام که در نوامبر 2009 به چاپ رسيده است، به دليل تناقض با آموزه‌هاي يهوديت با انتقادها و محکوميت خاخام‌هاي يهودي غيرصهيونيست مواجه شده است.

گفته مي‎شود چنين اظهارنظرهاي نژادپرستانه‎اي دست‎مايه بسياري از صهيونيست‎ها براي کشتن فلسطينيان در سرزمين‎هاي اشغالي قرار گرفته است.
_________________________________________
ببینید :

سه‌شنبه, ژانویهٔ ۲۶, ۲۰۱۰

متون حاخام های یهود یا دعوت به جنگ؟ (تورات پادشاهان؟!!!)

دستور "تو نباید بکشی " فقط به "یهودی که یهودی را میکشد مربوط میشود" ، این نوشته رابی (تحصیل دین یهود کرده م.) اسحاق شاپیرا و یوسف الیتزور است که در کرانه شرقی اشغالی در الظهار هستند . غیر یهود "به طور فطری غیر قابل تحمل" است ، و حمله به انها "ذات شیطانی آنها را در قید می گذارد"،البته نوزادان و کودکان دشمنان اسراییل را میتوان از بین برد زیراکه واضح است که آنها رشد خواهند نمود تا به ما ضربه بزنند.