۱۳۸۹ مرداد ۲۶, سه‌شنبه

دبير كنفرانس بين‏المللي حمايت از فلسطين: مردم فلسطين جريان سازش را كنار مي‌زنند

دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 11:33

دبیر کنفرانس بین‏المللی حمایت از فلسطین در نشست اتحادیه بین المللی امت واحده گفت مقاومت در خاورمیانه حرف آخر را می‌زند و هر چه می‌گذرد ملت فلسطین مقاوم‌تر می‌شوند و جریان سازش را کنار می‌زنند.
"حسین شیخ‏الاسلام "، مشاور بین‏الملل رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیر کنفرانس بین‏المللی حمایت از فلسطین، در اولین نشست آموزشی-تشکیلاتی «اتحادیه بین المللی امت واحده» (IUUU) گفت: هر حرکت اجتماعی را می توان با مشارکت مردمش، نوع ایدئولوژی و مکتب و رهبری آن حرکت را پیش بینی کرد.
شیخ‏الاسلام گفت: در انقلاب اسلامی ایران مردم، از همه قشر، در صحنه بودند. ایدئولوژی انقلاب هم اسلام و تشیع انقلابی یا نگاه اسلام ناب بود و رهبری آن هم حضرت امام خمینی(ره) بود که و همین امر باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و تا زمانی که این سه عامل مشارکت، ایدئولوژی و رهبری باشد، انقلاب پیروز خواهد بود.
قائم مقام سابق وزیر امور خارجه به تبیین دوره های مختلف مبارزات مردم فلسطین پرداخت و گفت: هم اکنون مشارکت مردم در مبارزات علیه رژیم صهیونیستی پر رنگ است. ایدئولوژی و مکتب آن هم اسلام انقلابی با روحیه شهادت و جهاد است و اگر بتوانند مشکل رهبری این مبارزات را حل کنند، قطعا به پیروزی خواهند رسید و پیروزی ملت مظلوم فلسطین دور از انتظار نیست.
_______________________________________