۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

رمضان شریف: رژیم صهیونیستی در حال افول و عمر آن رو به پایان است





رمضان شریف: رژیم صهیونیستی در حال افول و عمر آن رو به پایان است
1389/06/08

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به پیامدهای ارزنده و تأثیرگذار نامگذاری روز جهانی قدس توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بیداری اسلامی و سوق دادن افکار عمومی جهان به مسئله فلسطین را از مهمترین پیامدهای این نامگذاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) رمضان شریف در نشست خبری که صبح امروز (دوشنبه) به منظور اعلام برنامه‌های روز جهانی قدس در سال جاری در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت : راهپیمایی سراسری روز قدس امسال صبح روز جمعه بیست و سوم رمضان توسط مردم مسلمان ایران اسلامی در بیش از پانصد نقطه از کشور به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد. این مراسم در تهران از ساعت 10:30 صبح از مسیرهای هفتگانه به سمت دانشگاه تهران، محل برگزاری مراسم نماز جمعه آغاز خواهد شد.

وی افزود : امسال پس از گذشت سی و یک سال از برگزاری روز جهانی قدس، رژیم غاصب اسرائیل خود را نه تنها با کشورهای اسلامی و عربی بلکه با افکار عمومی مردم جهان مواجه می‌بیند .

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به اینکه امسال روز جهانی قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که چهره رژیم صهیونیستی پس از انتشار اسناد جنایات این رژیم در نوار غزه و حمله به کاروان آزادی، بیش از پیش برای جهانیان نمایان و آشکار شده است، همچنین تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در حال افول و عمر آن رو به پایان است.

رمضان شریف در ادامه این نشست مهم ‌ترین برنامه‌های روز قدس را برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی عنوان کرد که در قالب نمایشگاه‌ها و مسابقات در طول مسیر راهپیمایی، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد : در سراسر کشور شخصیت‌های فرهنگی ـ سیاسی و آگاه به مسائل خاورمیانه و فلسطین به عنوان سخنرانان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دستاوردهای مقاومت اسلامی فلسطین، وضعیت کنونی مقاومت و پشت پرده طرح‌های ظالمانه سازش، توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای شرکت‌کنندگان تشریح خواهند کرد.

رمضان شریف در خصوص برنامه‌های روز قدس در خارج از کشور نیز گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری سفارت‌خانه‌های ایران در اقصی نقاط جهان، پذیرای آزادی‌خواهانی است که فریاد حمایت از مردم فلسطین را سر می‌دهند و همچون سال‌های گذشته با برگزاری راهپیمایی روز قدس فریاد برائت مستضعفین جهان را به گوش استکبار جهانی خواهند رساند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس هر ساله تأکیدی بر ظلم‌ستیزی، نمایش اتحاد ملت ایران در رویاروئی با استکبار جهانی و حمایت از انسانیت و معنویت است، افزود: این حضور با‌شکوه هر ساله موجب سوق دادن افکار عمومی جهان و توده‌های مردم به مسئله فلسطین می‌شود و به برکت این توجه و حمایت، نسل سوم مقاومت اسلامی فلسطین، امروز رهبران جوانی هستند که با تأثیرپذیری از آموزه‌های اسلامی، مصمم‌تر و آگاه‌تر از همیشه، با وجود همه فشارها و تحریم‌ها، مقاومت اسلامی را مدیریت کرده و دارای پایگاه‌های عمیق و مردمی در اقصی‌نقاط جهان هستند.

وی ادامه داد : امروز روند حمایت مردم جهان از ملت فلسطین روند صعودی داشته و نمودار مقاومت رو به افزایش است.