۱۳۸۹ مرداد ۲۶, سه‌شنبه

ک نظامی صهیونیست تصاویری از شکنجه فلسطینیان را منتشر کرد

یک نظامی صهیونیست تصاویری از شکنجه فلسطینیان را منتشر کرد

Israeli trooper posts images of blindfold Palestinians on Facebook, from 'best time of my life'
2010/08/17
2010/08/17

یک نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی مجموعه ای از تصاویر شکنجه و مجازات وحشیانه فلسطینیان توسط نظامیان صهیونیست را در پایگاه اینترنتی فیس بوک قرار داد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتض، یک نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی که خود را " ایدن از اسدود" معرفی کرد مجموعه ای از تصاویر مربوط به دوره خدمت نظامی خود به نام " ارتش اسرائیل؛ زیباترین لحظات عمرم"(here are more)را در پایگاه اینترنتی فیس بوک قرار داد.

در این تصاویر پخش شده، ایدن در حالی که لبخند می زند در کنار اسیران فلسطینی دست و چشم بسته در یکی از مراکز امنیتی ایستاده است.
در یکی از این تصاویر، وی در کنار یک بلوک سیمانی در کنار اسیر فلسطینی که دست و چشم وی بسته است، ایستاده و می خندد.
وی در گفتگوی اینترنتی (چت) با دوستان خود در سایت فیس بوک با اشاره تمسخر آمیز به فلسطینی بازداشت شده گفت: تصاویر بیشتری از اینها را دارم.

برخی از دوستان ایدن ( نظامی صهیونیستی ) تفسیری بر این تصاویر نوشتند که " شرایط برای تو بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد." که وی پاسخ می دهد : راستی آیا تو در فیس بوک عضو هستی " و با اشاره تمسخر آمیز به فلسطینی بازداشت شده افزود " تصاویر بیشتری از این نوع دارم."

جواد عماوی مشاور قانونی وزارت امور اسیران و آزادگان در تشکیلات خودگردان فلسطین گفت ، ارتش اسرائیل باید این نظامی را به علت جنایاتی که مرتکب شده یا در آن سهیم بوده است را مجازات کند.

وی اقدام این نظامی صهیونیستی که خود را در فیس بوک به نام " ایدن از اسدود " معرفی کرده است نقض قانون بین المللی و حقوق بشر دانست.

روزنامه مصری " المصریون " نیز با انتشار این خبر نوشت: یک نظامی صهیونیستی تصاویری از عملیات شکنجه و مجازات وحشیانه فلسطینیان به دست جلادان صهیونیست را در پایگاه اینترنتی فیس بوک قرار داد که یادآور وحشی گری چند سال قبل نظامیان آمریکایی در زندان ابو غریب بر ضد شهروندان غیر نظامی و مظلوم عراقی است.

زندان ابوغریب (سجن أبو غریب) نام زندانی در ۳۲ کیلومتری غرب بغداد است. این زندان ابتدا به خاطر جنایات صدام حسین و رژیم بعث عراق در شکنجه و اعدام مخالفان بخصوص شیعیان به شهرت بین‌المللی رسید.

در سال ۲۰۰۴ میلادی و پس از اشغال عراق توسط ایالات متحده آمریکا، با انتشار تصاویری از زندان ابوغریب در برنامه شصت دقیقه شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس آمریکا و مقاله‌ای در مجله آمریکایی نیویورکر به قلم سیمور هرش در مورد شکنجه و آزار زندانیان عراقی توسط نظامیان آمریکایی در زندان ابوغریب، مورد توجه بین‌المللی و انتقادات فراوانی از وزارت دفاع آمریکا بخصوص وزیر وقت دفاع ایالات متحده آمریکا، دونالد رامسفلد قرار گرفت.

In this undated photo, originally posted on a Facebook page belonging to Eden Aberjil, and taken from the Israeli blog site sachim. tumblr.com, an Israeli army soldier poses in front of blindfolded men identified in the Israeli new media as Palestinian prisoners. Israeli news media and bloggers have identified the soldier in the photos as Aberjil.

In this undated photo, originally posted on a Facebook page belonging to Eden Aberjil, and taken from the Israeli blog site sachim. tumblr.com, an Israeli army soldier poses in front of blindfolded men identified in the Israeli media as Palestinian prisoners. The Hebrew in the top right translates as, "Eden Arberjil's photos - army.  Israeli news media and bloggers have identified the soldier in the photos as Aberjil.

http://info-wars.org/2010/08/18/israelis-pose-with-dead-palestinians/

http://english.pnn.ps/index.php?option=com_content&task=view&id=8659&Itemid=56#

Image

Image

Image

Image

Image