۱۳۸۹ مرداد ۲۰, چهارشنبه

دومین روستای نقب در آستانه نابودی کامل قرار گرفت ،خبرگزاری قدس (qodsna.ir)


دومین روستای نقب در آستانه نابودی کامل قرار گرفت
1389/05/19

روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به یک روستای دیگر در منطقه اشغالی نقب به عنوان مقدمه سه باب منزل مسکونی اهالی این روستا را به طور کامل ویران کردند.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از منابع خبری نظامیان رژیم صهیونیستی با هجوم به روستای "عبده" در نقب سه منزل مسکونی آن را که متعلق به خانواده طنطاوی بود به طور کامل تخریب کرده و ساکنانش را مجبور به اخراج از آن کردند .
مقامات صهیونیستی به این بهانه که این روستا به رسمیت شناخته نشده است از چند ماه پیش طی هشدارهایی مبنی بر تخلیه هرچه سریعتر این روستا وعده تخریب کامل ان را دادند. برپایه این گزارش مقامات صهیونیستی نابودی این سه منزل را به عنوان هشداری جدی علیه ساکنان روستای عبده عنوان کرده اند و گفته اند چنانچه مردم داوطلبانه روستا را تخلیه نکنند در روزهای آینده خانه هاشان را بر سرشان ویران خواهند کرد.
در پی این تهدیدات ابراهیم الوقیلی رئیس شورای شهر نقب با محکوم کردن این تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد با توجه به موج گرمای هوا و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان اهالی این روستا نسبت به تهدیدات اشغالگران صهیونیست بی اعتنا بوده و در زمین های پدری خود باقی خواهند ماند .
درماه گذشته نیز روستای 40 خانواری العراقیب واقع در نقب به طور کامل توسط نظامیان سفاک رژیم صهیونیستی تخریب شد و ویرانه های آن در گودال بزرگ مدفون گردید.