۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

نتانیاهو وزیر جنگ دولت عبری را مسئول جنایت ناوگان آزادی معرفی كرد، نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ضمن تبرئه خود
[ 09/08/2010 - 01:34 ب.ظ ]
قدس اشغالی ـ مركز اطلاع رسانی فلسطین

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر دولت عبری ضمن تبرئه خود از دست داشتن در جنایت ناوگان آزادی غزه، ایهود باراك وزیر جنگ خود را مسئول حمله نیروی دریایی این رژیم به كشتی های كاروان كمك رسانی به باریكه غزه معرفی كرد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع عبری زبان، نتانیاهو امروز دوشنبه (9/8/2010) در جریان بازجویی های كمیته صهیونیستی تیركل كه به منظور تحقیق در جنایت ناوگان آزادی تشكیل شده است، دستگاه نظامی این رژیم به ریاست ایهود باراك وزیر جنگ را مسئول حمله به كشتی های ناوگان آزادی برشمرد.

وی افزود كمیته امنیتی رژیم صهیونیستی در آن زمان جزئیات عملیات نظامی مذكور را به صورت دقیق مورد بررسی قرار نداده بود، بلكه حكم به لزوم ممانعت از رسیدن كشتی های لغو محاصره به باریكه غزه داده و تنها به بررسی نحوه بیان این مساله در مقابل رسانه های گروهی و آماده سازی طرح تبلیغاتی طرف صهیونیستی اكتفا كرده بود.

در همین حال منابع مطبوعاتی رژیم صهیونیستی كه صبح امروز در جلسه مذكور حضور یافته بودند تصریح كردند كه نتانیاهو از پاسخ دادن به بسیاری از سوال های خبرنگاران شانه خالی كرده و تنها به سوالات مورد دلخواه خود پاسخ داد.